html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: 中化

*CONGEEGEE*

4月 06, 2005

中化

今天考中化呀...我一d都驚lor..最驚估科都過0左...而且中化..要求唔高..只要求合格...因為我是中文白chi........
7點半一行4人去?場......迫得好利害呀....高妹比較nervous...成日?驚遲到...第一日會係驚d ga la...到市中心後我就?做?行客.....係大會堂交界..?到梁境恩.....傾0左一?...佢要去可?....佢仲?我點解今日唔著綠色三????我?洗左呀...好想著ga.....睇真d佢係著綠色喎...佢?我ECON估日同佢講??考?運.....咁佢就?我?著綠色三......?O?D岩呀..咁做係岩ga~((ECON估日關乎生死存生亡,所以要做足準備功夫ma,而考中化真係好求其,成身黑色咁去....嘻嘻))只可惜綠色幫唔到ECON好多......遺憾..............哇
中化咪就係咁囉....?讀理解唔係速讀....唔識..全部亂?ga...唔..."路?的野花"...勁....!!!....估一刻腦海不斷鏗出路?的野花呀..你不要採...真係ga...............真係好白chi呀..
今日要一少relax.....睇哂...2?劇既大結局........

0 Comments:

發佈留言

<< Home