html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: Oral exam

*CONGEEGEE*

3月 24, 2005

Oral exam

At this moment, English oral passed away....應該有"E"0既
大家大家...成個過程我都好認真....無傻笑...放心呀!!!!
我都有著綠色三去呀......迷信都係咁話呀......^^*
我覺得今次都ok....都算順利0既....topic係 "obesity" problem
岩哂我d slim person~~~講下姐
d groupmates 都好好....但有一個係廢0既,其他2個都好好
最驚險係discussion中段..4個人同時dup低頭.....no points
唔係呀fa...咁我就立即硬著頭皮咁開聲...好在我彈到個point...yeah
重有好多謝你們0既surpport...電話,短訊,icq,..................
回家途中....狂打電話....全程都拎住電話....


P.S我覺得今日0既情況都幾FuNnY..係呀....用Funny黎形容~好想好想笑...但係要扮見唔到!!!
Congee會繼續Fighting 大家都要同我一樣呀..
聽日係最後一堂KenKan~~無得保習LU

0 Comments:

發佈留言

<< Home