html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: Leisure

*CONGEEGEE*

3月 03, 2005

Leisure

今日好早已經起0左身喇...10點幾呀...好勁呀
因為我諗住等到考完中史卷一打電比高妹......睇下佢0地考成點
可惜佢無開機...好差呀

唯有打比光豬啦~光豬話唔係咁好喎...努力卷二
記住幫我同高妹,lala佢0地 講加油呀~!!!!!!!!!!!!

跟住我去0左AnnA個日記度睇下啦......
好正呀....AnnA你個background music....聽左2次先捨得走呀~~~
正正正......full house.........so good

今日0既留言板右用到喎...咁奇怪0既~~

我要睇hide and seek ~
我要睇 full house ~
我要玩一陣........一陣咁多啦!!!!!!!!!!!!!

我今日0係屋企飲0左支vodka....飲完之後成塊面紅popo~好好飲呀
之後去左保習........高妹同光豬5點搭8先黎到.......見到佢0地都幾倦下..唔好講笑
保完之後我0地4 個人去0左新開估間"三文治"店食野....唔錯唔錯
之後去0左睇下"full house" dvd賣幾多錢.......$120........ok la

LAlA..唔好咁啦...唔好放係心度喇...
下次考試時,唔好太掛住我..咁就得ga la...
我0地星期六要song玩~yeahyeahyeahyeahyeah

好憎估套<<西廂奇緣>>
葉旋好姣呀...好嘔心.......
成套戲就咁樣比呢個女人餃wo哂....








6 Comments:

At 1:24 下午, Anonymous 匿名 said...

hehe~
個首係浪漫滿屋既插曲wo!!
我已經dl左係我既mp3度ka~而且我既接駁鈴聲同埋手機鈴聲都轉佢用佢la~好好聽AR真係~

 
At 1:32 下午, Blogger ConGeE '’s 日記 said...

係呀..係full house 首歌呀...好正...我都要入落MP3度

 
At 6:28 下午, Blogger Lala"s said...

我又約左劉智毅喎

 
At 7:55 下午, Blogger ConGeE '’s 日記 said...

好呀...但高妹死都唔去囉...暫定星期六...yehyeahyeahyeah....

 
At 7:36 下午, Blogger Lala"s said...

sorry ra
今個星期六又睇吾到
really吾好意思ar......

 
At 8:14 下午, Anonymous CoNgEEEEEEE said...

never mind la.....傻0既

 

發佈留言

<< Home