html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: HaPPy wEDDinG

*CONGEEGEE*

3月 18, 2005

HaPPy wEDDinG

今朝wake up so late ....abt 1pm
觀唔到禮喔~~
好想去ga
之後同爸爸,媽媽,甜...0係留下飲茶
So funny that next next table 坐左一個林莉莉B
我0地重有eye contact aR

飲完茶之後,番屋企準備出發去HunG HOm~ Harbour Plaza Hotel
出席堂哥0既 WedDinG ar ~~
一個廳坐20圍
堂哥係very good 0既人
身高6呎多...樣子很好的....再加好品....
個新娘子都好好...好match ar>>

好驚呀..我食0左2粒"太"子...(我唔識打..>.<)..
好開心甜品再唔係例牌"紅豆沙"而係"楊枝甘露"
因我對紅豆沙,紅豆ice,咋咋等...有十萬個音影...
我食完唔係嘔就係病....無奈
所以我無食紅豆沙好多年喇...........
就算你請我都唔會食呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home