html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: Funny

*CONGEEGEE*

3月 05, 2005

Funny

睇下個video...
我睇咁多次,笑足咁多次呀~~~
cop from <<日本飯裝大賞>>
日本人都0既creative~~

xanga.com/congeegee
係人都有...Congee都要有番個先得ga....

個Mock大躍退呀
Econ .....低0左13分
Acct......低0左9分...條cash flow 真係唔好喎..好down...自問自己都比0左唔少effort落去...但收唔得自己expect既成績,唉........."一分耕耘,一分收獲".......假ga..........
Stats....肥0左lu.....有d對唔住呀sir tim.......由中6到中7 first term 我都未試過唔合格ga.......
我會努力ga la.........真ga
真係..........唔懶.......唔想比自己後悔~~

當我有咩唔開心....
我就會用做d令自己開心既野.....
就好似睇下d餃笑video la.....
or睇下高妹BB個diary.......(你開心喇.......E+唔叫你彤彤BB喇)
死高妹的爆笑diary....."poison pretty"...........笑足2日喇.......虧你呢個死lala諗得出呀....

同埋

""你係唔係DO DO 呀??
咁你右係唔係李克勤呀???
唔..你知唔知DO Do 同埋 Hacken lee 有咩分別呀???""

100%7A0既受訪者聽完答案之後,均慼到無奈+吹BEAR既慼覺especially Siu Lai Hung classmate................

P.S Today is 5/3
is my aR pig 's B-day
Happy birthday to you, babi .. ^3^
Take care in England ~~
When will you come back aR????















1 Comments:

At 5:24 上午, Anonymous 匿名 said...

Congee套片真係好好笑
應該係用爆笑黎形容,唔係爆笑都唔得,應該用香港人的話潮爆笑先貼切.你真掂!

我地都要努力喇,如果唔係就真係會.....

 

發佈留言

<< Home