html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: 感慨

*CONGEEGEE*

3月 21, 2005

感慨

今日真真正正感到OraL給我的壓力...我寧願乖乖地做3個鐘頭筆試..都唔想做口試..中英皆是~~我重要係last day估日考...我0既說話能力係奇差...同啞巴無分別>>CE oral 拎D係對我黎講~絕對係僥倖>>這幾日連進行得如火如荼0既Economics都無咩心情去理.唉.....好折磨呀....好辛苦..好想快d拋開呢個包服..專心一致放落Econ....我都唔知點解要咁驚..但我呢一刻真係好驚!!
Internet真係一樣好偉大0既發明...就算e+無得番學..我都可以上網睇下你0地d日記...知道你0地近排點樣.......不過好多frds0既日記都係寫SaDthings,令我0既心情更加差....看完某人既日記更加有d想喊0既衝動......
我發覺自己真係好唔掂當....永遠都只係將開心0既一面展露向人前...唔開心既野...就好似秘密咁...只有自己知自己事....."呀笑"呢個花名其實唔係咁suit我~~~
Be optimistic anyway!!
P.S~我對ANNA今日篇日記好有同感~我覺得呢種性格係一項缺點..但我成日都咁樣安慰自己'''唔識嬲人0既人做人會開心d'''.........在某程度上呢個講法係岩....但我好討厭自己有呢種性格!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!係!絕對係一種無骨氣0既表現!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home