html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: 第一次咁炸

*CONGEEGEE*

3月 09, 2005

第一次咁炸

首先..0係度祝曾慶弘B生日快樂..
餃錯呀你...係咪懶型呀你....唔番學....
知唔知你有禮物收呀你...
本身重有我同高妹0既video0既...不過無啦e+

今日kashing好醒...一睇就估到...超笑..其實都明顯ga


今日好多人無番...不過我唔可以唔番...Account!!!!
唔...但我今日第一次0係lunch走....唔上oral....証明我幾乖~
同高妹,lala,AnnA & Rita 去飲茶....
飲到2點度..之後走0左去自修室and高妹就要去買chicken...
...之後我再落市中心買0野~~~
買左件三喇....不過無哂黃色lu....>.<...唯有買白色
so tried ~~~~~~~~~~~~~~~~

我重要褒高妹估隻周傑倫"無與倫比"VCD
正正正正正正....
同埋我一定大長今..........唔訓

0 Comments:

發佈留言

<< Home