html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: 有得留言喇

*CONGEEGEE*

3月 07, 2005

有得留言喇

今日睇下this board0既留言版(日本估個)....
用得番喇....yeahyeahyeahyeah
多謝光豬提我^^
快d留下言啦...好得意ga個message board ~~
拉落去就見到ga la.........

今日好開心呀
especially放學後咀"song"影相.....爆笑
6個白chi....超趣致呀...
我0地係一班有抱負,有憧憬0既年青人喔!!!!
玩到4點幾先走~~~~~super happy + fun..

Tell me why????.......可能真係冤家路窄啦
我唔會張d咁小意思落在眼耐...我卑
我會fightingfightingfightingfightingfightingfighting.........
Sure win la~~~~

我喜我性格~

今日中文堂全世界都話好聽估首歌我聽0左喇
feelin so GooD~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home