html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: 大懵

*CONGEEGEE*

3月 01, 2005

大懵

.................................唉
今日..唔記得bring鎖匙...有家歸不得...
不過已經好好ga la...

我d past record重惡怖....

~考試唔記得筆袋呀...好在有高妹豬
~臨考Account前估幾日..先發覺唔見左計算機...唔該莉莉豬
~明明要搭67x,最後走左去搭67m.....
~睇戲睇到成部電話掉左落地都唔知,好在d frd散場估時拾番...
~係書店買左$100書,比$500蚊佢......半粒鐘之後先識得走去找番錢
~speaker唔聲出幾個月...原來無插到制..............激死光豬....... !*.*!
.
.
.
.
不能盡錄!!!!!

所以呢....今日已經好小兒科ga la...

另外..我一直都好唔開心..我個日記開左咁耐..都無人黎留言
到今日...我知點解喇......點解光豬估個板留到言,但我估個就唔得ga
光豬...考完中史之後要你幫幫手呀!!!!

P.S聽下background music.........估下係咩歌

0 Comments:

發佈留言

<< Home