html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: One dAY TOUR

*CONGEEGEE*

2月 02, 2005

One dAY TOUR

sPORTS dAY 後一日放假一天.........
同AnnA , LaLa 相約去朗豪坊走走...很COLD COLD 呀....太差喇佢0地..當我到0左旺角既同時,電佢0地時身在荃灣.....唉..一個人0既時候......唯有去"掃街"啦...都食0左好多野呀咪講笑..佢0地到0左之後.第一站係朗豪坊..由最高估層掃落去,名店林立...我係K2度睇中左件三.....白色吊背心...不過超薄..大概係春裝..$285.......唔抵喎..但好靚0波..不過+陣咁cold...都唔會諗買住......Super lovers 0的野太唔似樣喇...似童裝...估2隻 panda..nonono...都係鑽石logo靚d...Playboy祼女袋都幾靚..但比死LaLa話我咸濕喎.....唔係呀.........期間高妹打0左幾次電話0黎..佢話0係屋企好悶..咁我0地就將shopping既歡樂氣氛透過電話傳比佢.....下次我地再出喇!!我0地買0左支香蕉朱古力糖糖比佢..香蕉得意過士多啤梨...之後去無印掃貨...再去元綠食tea......三個大白chi.好在睇清楚昨...咪就超"火羅"啦~
之後有一個艱辛0既任務...就係要買呀燒份禮...最後買0左一套Pingu家族0既figure比佢..希望佢未買啦...CHAn啦啦今日都幾黑仔喎...不過估件三我都好鍾意ga..下次著比我睇....個吊咀都ok啦~~
銀包0既錢就咁就無哂lu...
RoadShOw播0左周傑倫演唱會呀...好吸引呀......!!!!!!!!!!!
P.S.今期Men 's uno 封面係郭品超呀.....好型好靚仔喔!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home