html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: Mock ~ Economics

*CONGEEGEE*

2月 22, 2005

Mock ~ Economics

一句講哂:差過上次啦....唉....
我重未較番岩個生理時鐘....12點訓覺,碌黎碌去,碌到3,4點先訓得著~唉
做mirco好似失哂憶咁.....算啦.....我真係溫唔切呀..........唉
做marco好d...起碼岩岩學完ma......不過...超眼訓......好驚睇錯題目.......右組織唔到...諗到咩就寫咩..........字右唔識串...d past paper 我明明睇過讀過ga......點解會唔記得哂 ga......唉
佼咩野呀你...成個鈍胎咁樣呀..................要反省...面big思過~1秒鐘

好笑...做mirco既最尾個題@股票經紀估題...我睇一陣都無咩頭緒....跟住周圍看下啦...見到光豬同學...都係愁眉苦臉,埋頭苦幹0係估一題.....suddenly有個燈泡出現左.....我覺得2個都唔係Price discrimination...估下炸估下炸~多謝光豬比右d靈感我......yeah....雖然你咩都唔做過~~哈

P.S BackgrounD Music ~*擱淺 *Jay Chou*係演唱會live板
再P.S....高妹...我警告你呀...唔該你好好咁抖下啦...唔好亂咁食野呀....自己腸胃右唔好......唔好諗咁多啦......聽日實好番...我話0既
重有AnnA呀...見你下午好辛苦咁呀....好好抖抖啦...聽日都要好番!!!!
大家都要穿多件三呀......要聽我Congee話呀!!










0 Comments:

發佈留言

<< Home