html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: 精靈,聰明,叻.........是CONGEE

*CONGEEGEE*

2月 08, 2005

精靈,聰明,叻.........是CONGEE

哈哈哈哈.........CHAN KWONG TONG...你要我等你聽日起身先教我
我唔使你教lu.......我自己都識啦.......我去你個檔度 copy 佢咪得law.........
你擺係最底....鬼睇到咩~~~~呵呵呵
我重識擺係最高tim ar..........
我係咪學得好快呢! ^^"

BOa BoA BoA BoA bOa BOa Boa ....NEW CF..............

大家睇下右手邊.............係我make ga!!!! Yeah

我真係好醒呀!!!
feelin' so bad 的年三十晚
清早六點鐘....身子真的不妥當呀,一共嘔了4次..............
8點鐘算是可以安落訓番一覺...點知身子總是興興的....不會是發燒吧???
探一探耳仔.......40.1度......好嚴重下喎
再探多次....38.4度...真係發燒...
整天都是躲在床上....沒有活力的CONGEE
THAT 'S ALL .........

1 Comments:

At 1:12 下午, Blogger VIRTUA said...

好野呀,我都忍唔住要讚下你先得,本來都想睇下你店唔店,而家唔駛la

 

發佈留言

<< Home