html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: 玩玩玩

*CONGEEGEE*

2月 28, 2005

玩玩玩

考完Account...
好需要番屋企抖抖....

但我就好反常...
我走左去睇戲...Constantine.好睇...都唔係好驚姐!!
12點幾先番..
唔好唔記得聽日重要考試ga....


五點鐘收卷估一刻,真令人輕奮.....
我tip題命中率都唔野小...
可惜..tip中左右點喎...我都無溫到....不過都識識地做既..呵呵
不過都差過上次ga la....
um....5月3日努力~~


P.S....高妹...唔好掛住睇Oscar.....溫你個中史啦
LaLA我好掛住你呀...今日右見唔到你.好唔開心呀..攪到心都煩哂,右成日禁錯機...中史努力!

1 Comments:

At 11:55 上午, Blogger Lala"s said...

係ra
見吾到我so吾開心ra...
其實我都係ar...
今日我係屋企飲泣ra
too miss you
但係你成日都企係高妹個邊......
我以前個diary 過左期la....

 

發佈留言

<< Home