html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> *CONGEEGEE*: 出生於8月5日的人

*CONGEEGEE*

2月 23, 2005

出生於8月5日的人

幸运数字和守护星
8月5日出生的人会受到数字5和水星的影响。由于水星代表心智敏捷与变化,因此,8月5日出生的人(早已受到狮子座的主宰行星--太阳的强烈冲动的影响)在年轻时,常会作出鲁莽的决定,并且一再改变既定的心意。但是不管在人生道路上遭遇到什么校址的打击或陷阱,这些出生于今天的人都能很快地复原,加上太阳的影响力,恢复的速度往往变得更为快速。

健康
一般而言,8月5日出生的人都相当明白保持良好身材的重要性,但有些人可能因为重视外在美而忽略了身体的健康。抽烟、渴酒与暴饮暴食是他们最常见的恶习,所以,他们必须学会好好控制这些不良习性,就像在克制自己的情绪一般。为了不牺牲他们所热爱的美食,这一天出生的人就要更加留意健康的食物并严加选择,如果能自己动手烹饪的话,帮助当然会更大。今天出生的人深深被各种体能运动所吸引,而投身竞赛性的运动,将是纾解他们侵略性的最佳方式。

幾準喎!!!..............想睇自己估個....問我啦........哈

今天考0既係Section b + e
我今日成個人都好full ar....有充足0既睡眠....尋晚10:30 pm~今朝6:30am,尋日考完econ真係元氣大傷喔...因為要較番好個生理時鐘,所以要自己番屋企唔準訓,辦法好簡單,就係non-stop咁睇電視同得閒就食下野........不過我睇睇下大長今..不自覺地訓著左喇.....what a pity ~~@

次次考UE都係咁上下啦....番到屋企...食完lunch呢我就玩電腦.......同lala玩icq玩0左幾粒鐘..lala最近呢就做0左星相占卜迷喎.......佢send0左好多星座0既web site比我睇...有時我覺得都幾準夏wor~個衰人lala...本身好地地ga,睇下占卜..益益智智咪好law....重咩失驚無神send d咁0既野比我呀...我去到個web site見到幾張相....so disgusting...!..!..!.佢話食人族0的爆頭,腸穿肚爛相喎~~你重話好好睇..真係變態ga~我真係好驚ga........eeeeeeeeeee

溫中化真係好無奈ga...溫同唔溫都好似一樣咁....所以我打算唔溫(我右唔夠彊,因為會訓唔著ga),但我會實行走中庸之道...........就係6課0既一半..........溫3課!!!!!!咁至係醒ga ma...





0 Comments:

發佈留言

<< Home